اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

همه باید برای تحقق خدمات دولت تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: دولت در بخش خدمات‌رسانی به مردم درصدد رفع کاستی‌ها است بنابراین همه برای تحقق این اهداف باید تلاش کنیم.

همه باید برای تحقق خدمات دولت تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمداکبر چاکرزهی صبح امروز به همراه معاون برنامه‌ریزی فرمانداری سراوان و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان از پروژه‌های در حال اجرای دولت در بخش بم‌پشت سراوان بازدید کرد.

وی از پروژه‌های راه، نوسازی مدارس، جهاد کشاورزی، امور آب، بنیاد مسکن و پروژه‌های مربوط به آموزش و پرورش بازدید کرد.

فرماندار سراوان در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها اظهار داشت: دولت سعی دارد تا در بخش خدمات‌رسانی به مردم این منطقه، کمبودها و کاستی‌ها را برطرف کند لذا همه باید تلاش کنیم تا در پیشبرد این مهم گام برداریم.

چاکرزهی افزود: پروژه مهم راهسازی که حدود 300 کیلومتر در حال اجرا است و اکثر روستاهای مرزی را در بر می‌گیرد می‌تواند در رشد و توسعه این منطقه بسیار موثر باشد و سهولت دسترسی را برای مردم منطقه فراهم می‌کند.

وی همچنین از پروژه سد ماشکید سفلی که مطالعات آن به پایان رسیده بازدید کرد و گفت: با توجه به کمبود نزولات آسمانی در این منطقه که خشکسالی‌های پی در پی سبب خشک شدن منابع آبی و سفره‌های زیرزمینی شده، اجرای این پروژه مهم برای بخش بم‌پشت به عنوان یکی از کانون‌های کم آب منطقه سراوان، تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

فرماندار سراوان بیان کرد: همچنین اجرای این پروژه در حوزه کشاورزی می‌تواند بهره‌برداری مناسب برای ایجاد اشتغال و تولید محصولات زراعی و گلخانه‌ای باشد.

گفتنی است: بخش بم‌پشت یکی از بخش‌های سه‌گانه شهرستان سراوان با 10 هزار کیلومتر مربع وسعت، جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر دارد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول