اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

واگذاری خدمات حمل و نقل گیلان به دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل گیلان از آغاز به‌کار 10 دفتر پیشخوان دولت در بخش حمل و نقل استان برای ورود اطلاعات ناوگان و رانندگان روستایی خبر داد.

واگذاری خدمات حمل و نقل گیلان به دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عزیز جیفرودی بعد از ظهر امروز در جلسه حمل و نقل استان با اشاره به میزان تردد خودروها در جاده‌های گیلان اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته بیش از 624 هزار و 187 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

وی، دریافت این آمار را از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در سطح راه‌های استان عنوان کرد و افزود: در مدت مذکور تعداد 46 هزار و 866 دستگاه خودرو به استان وارد و تعداد 59 هزار و 670 دستگاه وسایل نقلیه از گیلان خارج شدند.

به گفته این مسئول، در 24 ساعت گذشته محور آستانه اشرفیه به لاهیجان پرترددترین بود.

وی اضافه کرد: در این محور تعداد 54 هزار و 888 خودرو تردد داشتند و اوج تردد در محور آزاد راه لوشان-قزوین از ساعت 19 تا 20 به میزان دو هزار و 183 وسیله نقلیه در روز بوده است.

جیفرودی با اشاره به آغاز فعالیت دفتر پیشخوان دولت در حمل و نقل استان خاطر نشان کرد: در راستای اجرای تفاهمنامه منعقده با معاونت منابع انسانی استانداری گیلان و همچنین آیین‌نامه اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی، نخستین خدمت مصوب قابل واگذاری با عنوان انجام امور مربوط به صدور و تمدید و تجدید کارت شناسایی ناوگان روستایی به 10 دفتر پیشخوان دولت در استان واگذار شد.

وی، این واگذاری را در راستای اجرای مصوبات دولت به منظور کاهش تصدی‌های دولتی و کاهش تقاضای سفر مردم و همچنین الزام دستگاه‌های اجرایی مبنی بر واگذاری و برون‌سپاری خدمات تصدی‌گری خود صرفا از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت عنوان کرد.

مدیر کل حمل و نقل گیلان یادآور شد: این اداره کل همسو با دیگر دستگاه‌های اجرایی کار واگذاری خدمات خود به این دفاتر را آغاز کرده است.

وی ابراز داشت: رانندگان وسایل حمل و نقل مسافری روستایی که در طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی قبلا شناسایی شده و تشکیل پرونده داده بودند و در حال ساماندهی هستند می‌توانند با هماهنگی نمایندگی‌های اداره کل حمل و نقل استان در شهرستان‌ها به دفاتر پیشخوان منتخب شهرستان خود مراجعه کرده و با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول