اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قلعه‌گنج:

اردوگاه فرهنگی ولایت قلعه‌گنج نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج گفت: اردوگاه تربیتی فرهنگی ولایت که کار ساخت آن در سال گذشته آغاز شده است به لحاظ کمبود اعتبار متوقف شده است.

اردوگاه فرهنگی ولایت قلعه‌گنج نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، خالقداد حیدری ظهر امروز در همایش بزرگ تجلیل از معلمان نمونه شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: معلمان این منطقه با این شرایط خاص آب و هوایی تلاش‌های زیادی در راه تعلیم و تربیت می‌کنید و ما امروز برای لحظاتی قدردان این تلاش عظیم هستیم.

وی یاد و خاطره معلمان و دانش‌آموزان شهید شهرستان قلعه‌گنج را گرامی داشت و افزود: قلعه‌گنج سرزمین استعداد و توان است و دانش‌آموزان مستعد آن شرایط متفاوتی دارند که باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج گفت: این شهرستان با وسعت 14 هزار کیلومتری خود بزرگ‌ترین شهرستان کشور است و فاصله نخستین تا آخرین مدرسه آن 300 کیلومتر است اما هنوز در بعضی از روستاها و دهستان‌های آن سالن تربیت‌بدنی وجود ندارد.

حیدری تصریح کرد: اردوگاه تربیتی فرهنگی ولایت که کار ساخت آن در سال گذشته آغاز شده است در مراحل پایانی بوده اما به لحاظ کمبود اعتبار متوقف شده است و می‌طلبد مسئولان به این مسئله توجه کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از معلمان نمونه شهرستان قلعه‌گنج تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول