اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار به شهرستان‌های تهران

اعتبارات کم‏کارها در توسعه کشاورزی بازگردانده می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تاکید بر نبود محدودیت‏های اعتباری در طرح توسعه کشاورزی، نسبت به بازگرداندن اعتبارات شهرستان‏های کم‏کار استان تهران در این طرح هشدار داد.

اعتبارات کم‏کارها در توسعه کشاورزی بازگردانده می‏شود

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: پشتیبانی اعتباری از طرح توسعه کشاورزی بی‏نظیر است.

وی ادامه داد: به عنوان دبیر ستاد اجرای طرح توسعه کشاورزی و از سوی شخص وزیر این نهاد اعلام می‏کنیم که هیچ محدودیتی در ارائه تسهیلات اعتباری به این طرح بزرگ ملی وجود ندارد.

موسوی اضافه کرد: بدین ترتیب، شهرستان‏های استان تهران اگر برای اجرای طرح‏های کشاورزی خود حتی به 100 میلیارد تومان هم نیازمند باشند، این مبلغ به آنها اختصاص می‏یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره اعتبارات اختصاصی به شهرستان دماوند نیز گفت: خوشبختانه اعتبار اختصاص یافته به شهرستان دماوند برای اجرای طرح توسعه کشاورزی بسیار مناسب است و در رده دوم استان تهران قرار دارد.

وی از ارزیابی اقدامات شهرستان‏های استان تهران در مسیر اجرای طرح توسعه کشاورزی خبر داد و افزود: از دیگر مصوبات نشست گذشته ستاد اجرای طرح توسعه کشاورزی استان تهران، تاکید بر لزوم رصد و ارزیابی فعالیت‏های شهرستان‏های تابعه بود.

موسوی ادامه داد: از این‌رو اعتبارات شهرستان‏هایی از استان تهران که در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی ضعیف عمل کنند، بازگردانده و به شهرستان‏های پرکارتر منتقل می‏شود.

وی اضافه کرد: مسئولان نهاد جهاد کشاورزی شهرستان‏های استان تهران بدون نگرانی از جانب امور اعتباری با قدرت و توان کامل به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول