اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد

اختصاص اعتبار ویژه به بخش فرهنگی گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار اختصاص اعتبار ویژه به بخش فرهنگی در این شهرستان شد و گفت: مقوله فرهنگ در گتوند نیازمند اعتبار ویژه است.

اختصاص اعتبار ویژه به بخش فرهنگی گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه صیانت شهرستان گتوند اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعتبارات فرهنگی، لازم است تا اعتبارات بیشتری به بخش فرهنگی و اجتماعی شهرستان گتوند اختصاص یابد.

وی همچنین افزود: در گتوند از نظر فرهنگی و اجتماعی مشکل چندانی نسبت به دیگر شهرستان‌ها وجود ندارد اما مسائلی نظیر اعتیاد و استفاده از ماهواره و وجود سلاح بدون مجوز از مشکلاتی است که در شهرستان وجود دارد.

همچنین امام جمعه شهرستان گتوند در این جلسه اظهار داشت: بستر لازم برای انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی وجود دارد و لازم است تا ساخت فرهنگسراها و مراکز بزرگ فرهنگی با سرعتی بیش از پیش انجام شود.

حجت‌الاسلام سید حسین علوی اصل تأکید کرد: شهرستان گتوند از جمله شهرستان‌های خوزستان است که کار فرهنگی در آن زودبازده است و باید در این باره تلاش زیادی کرد زیرا شرایط برای کار فرهنگی بسیار مستعد است.

گفتنی است در این جلسه کلیپ مربوط به عملکرد کمیته‌های مختلف این کارگروه تهیه شده و توسط روابط عمومی فرمانداری گتوند برای حاضران در جلسه پخش شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول