اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر:

80 درصد اعتبارات بانک کشاورزی بوشهر جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: در سال گذشته 80 درصد اعتبارات کل استان بوشهر مربوط به این بانک جذب شده است.

80 درصد اعتبارات بانک کشاورزی بوشهر جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرهاد کشمیرشکن صبح امروز در نشست با فرماندار گناوه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نگاهی جدی باید در امر صادرات محصولات کشاورزی داشت.

فرهاد کشمیرشکن بیان کرد: خوشبختانه فرصت خوبی از صندوق توسعه ملی فراهم شده است فرصتی که می‌تواند رشد خوبی در تولید ملی بخش کشاورزی رقم بخورد و آن هم طرح توسعه کشاورزی است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات طرح توسعه کشاورزی هفت درصد است که هنوز هم قطعی نیست چون 50 درصد از صندوق توسعه ملی و 50 درصد از منابع بانک کشاورزی تامین می‌شود که سهم بانک کشاورزی 14 درصد و میانگین سهم صندوق توسعه ملی هم بدون سود حدود هفت درصد می‌شود.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: در سال گذشته 80 درصد اعتبارات کل استان بوشهر مربوط به این بانک جذب شده است.

کشمیرشکن در ارتباط با وام‌های خود اشتغالی و مشاغل خانگی سال گذشته گفت: در بین بانک‌های عامل بیشترین سهمیه و پرداخت را بانک کشاورزی در استان داشته است.

وی گفت: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) توانست بیشترین اعتبارات مشاغل خانگی و خود اشتغالی را جذب کند.

فرماندار گناوه نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر در گناوه گفت: بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین عناصر اساسی هر جامعه به حساب می‌آید که نیاز به حمایت مالی دارد و انصافاً بانک کشاورزی تا به امروز کمک‌های شایانی به این بخش کرده است.

احمد جعفری‌نسب افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت دهم طرح توسعه بخش کشاورزی است و همه مسئولان اجرایی و دستگاه‌ها وظیفه دارند که تمام زمینه‌ها و تمهیدات لازم را برای اجرای هر چه بهتر این طرح در شهرستان مهیا کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: طرح توسعه کشاورزی چند مزیت به دنبال خواهد داشت که مهم‌ترین مزیت آن را باید اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی دانست.

جعفری‌نسب گفت: دیگر مزیت اجرای این طرح، بالا رفتن تولیدات کشاورزی و افزایش میزان کاربری اراضی کشاورزی است زیرا اولویت این طرح، استفاده از علم روز در حوزه کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان راهکارها و برنامه‌های لازم برای استفاده از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی کشور تدوین شده است تاکید کرد: رسیدن به این مهم تلاش و پیگیری مداوم مسئولان اجرایی را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول