اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد

تخصیص اعتبار برای احداث دهیاری‌های جدید

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: اعتبار لازم برای تکمیل و احداث دهیاری‌های جدید در آذربایجان‌غربی تخصیص یافته است.

تخصیص اعتبار برای احداث دهیاری‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محبوب زارع عصر یکشنبه در بازدید از روند اجرای این طرح‌ها در خوی اظهار داشت:‌ بیش از 37 میلیارد ریال اعتبار امسال برای تکمیل و احداث 200 دهیاری جدید در مناطق مختلف روستایی استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی دهیاری‌ها در استان افزود: 345 طرح عمرانی در حال حاضر در دست اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری برسند.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه‌ها 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 160 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

به گفته زارع این طرح‌ها شامل ساماندهی مزار شهدا، احداث بوستان، احداث ساختمان دهیاری و ایستگاه‌های آتش‌نشانی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 207 دهیاری در استان فعالیت دارند.

این مسئول با بیان اینکه دهیاران به عنوان متولی و مدیر اجرایی روستاها هستند، اظهار داشت: دهیاران باید جایگاه و موقعیت خود را قدر بدانند و در برابر اقدامات و کارهایی که انجام می‌دهند در برابر سیستم اداری و مردم پاسخگو باشند.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: دهیاران باید خود را از مردم بدانند و در راستای حل مشکلات روستاهای خود نهایت تلاش را به کار گیرند و مسائل و مشکلات را به مسئولان منعکس کنند.

وی ادامه داد: دهیاران سربازان قوه مجریه در خط اول هستند و باید تمام تلاش خود را در خدمت به مردم به کار ببندند.

این مسئول با بیان اینکه دهیاران به عنوان بازوان دولت در روستاها باید نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و امور رفاهی را رصد و پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دهیاران و مسئولان با ارائه راهکارهای مناسب می‌تواند سر منشأ فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای عمران و آبادانی روستاها در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، باشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول