اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

اختصاص 40 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان از اختصاص 40 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 40 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان زنجان، اظهار کرد: در سال جاری برای عملیاتی‌شدن نهضت کشاورزی در کشور و به تبع آن در استان‌ها، 169 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی رئیس جمهور نیز به عنوان نهضت کشاورزی نامگذاری شده است، برنامه‌ریزی‌های استان و به تبع آن شهرستان زنجان بر اساس این دو محور صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم جذب همه تسهیلات ارائه شده به شهرستان تاکید کرد و افزود: ضروری است در این راستا طرح‌های مشمول نهضت کشاورزی در شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه عدم جذب تسهیلات تبعاتی را به دنبال دارد، افزود: تاکید استاندار زنجان نیز جذب همه تسهیلات با ارائه طرح‌های مختلف در این بخش است.

راشاد با اشاره به اختصاص اعتبارات بیشتر به استان‌ها در صورت جذب این تسهیلات، خاطرنشان کرد: ضروری است طرح‌های مختلف برای جذب تسهیلات به جلسه ستاد شهرستان ارائه شود.

وی یادآور شد: طرح‌های اشتغال زودبازده اقتصادی نیز می‌توانند از این نوع تسهیلات استفاده کنند که باید در معرفی این طرح‌ها به ستاد توسعه بخش کشاورزی اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به در دست اقدام بودن 75 پروژه مشاغل خانگی جهاد کشاورزی تصریح کرد: این طرح‌ها نیز از تسهیلات سال جاری استفاده می‌کنند.

وی بر ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به ارائه طرح‌های مورد نظر خود به ستاد توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: در صورتی که در بازه زمانی تعیین شده دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه طرح‌های مورد نظر اقدام نکنند، شهرستان اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول