اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری؛

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نمایشگاه نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری گلخانه و ادوات کشاورزی استان زنجان گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی در زنجان برگزار می‌شود
 محسن نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در پنجمین سال فعالیت خود در سال جاری برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوب برای برگزاری این نمایشگاه در زنجان انجام شده است.
 مدیر اجرایی نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان زنجان بیان کرد: شناساندن آخرین دستاوردهای نوین در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات آبیاری به کشاورزان منطقه از اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود.
وی ایجاد رقابت در راستای افزایش سطح کیفی تولیدکنندگان در زمینه کشاورزی و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و آشنایی بازدیدکنندگان و کشاورزان استان با آخرین دستاوردهای صنعت کشاورزی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
نوروزی افزود: استفاده بهینه از تجهیزات کشاورزی برای افزایش میزان کمی و کیفی تولیدکنندگان در این نمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه قلمداد می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در زمینه کشاورزی، خاطرنشان کرد: استان زنجان با حجم عظیمی از زمین‌های کشاورزی و به‌عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است که امیدواریم این نمایشگاه به نحوی مطلوبی برگزار شود.
مدیراجرایی نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان زنجان تصریح کرد:‌ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی با توجه به تبلیغات صورت گرفته در سطح شهر زنجان به نحو مطلوبی برگزار شود و بازدیدکنندگان بیشتری از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، کشاورزان پیشرو و نمونه استان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند.
نوروزی با بیان اینکه وسیله ایاب و ذهاب برای بازدید کشاورزان در استان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بازاریابی و آشنایی یا محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از دیگر در نظر گرفته شده برای برگزاری این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول