اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 10 تا 13 آبان صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیراجرایی نمایشگاه نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری گلخانه و ادوات کشاورزی استان زنجان از آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی از فردا زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی در زنجان
محسن نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی از 10 تا 13 آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در پنجمین سال فعالیت خود در سال جاری برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوب برای برگزاری این نمایشگاه در زنجان انجام شده است.
 مدیراجرایی نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان زنجان بیان کرد: شناساندن آخرین دستاوردهای نوین در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات آبیاری به کشاورزان منطقه از اهداف بر گزاری این نمایشگاه محسوب می شود.
وی ایجاد رقابت در راستای افزایش سطح کیفی تولید کنندگان در زمینه کشاورزی و تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان و آشنایی بازدید کنندگان و کشاورزان استان با آخرین دستاوردهای صنعت کشاورزی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
نوروزی استفاده بهینه از تجهیزات کشاورزی برای افزایش میزان کمی و کیفی تولید کنندگان در این نمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه قلمداد می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در زمینه کشاورزی، خاطرنشان کرد: استان زنجان با حجم عظیمی از زمین‌های کشاورزی و به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است که امیدواریم این نمایشگاه به نحوی مطلوبی در زنجان برگزار شود.
مدیراجرایی نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان زنجان تصریح کرد:‌ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه، اداوات و ماشین‌آلات کشاورزی با توجه به تبلیغات صورت گرفته در سطح شهر زنجان به نحو مطلوبی برگزار شود و بازدید کنندگان بیشتری از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان کشاورزان پیشرو و نمونه استان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند.
نوروزی با بیان اینکه وسیله ایاب و ذهاب برای بازدید کشاورزان در استان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بازاریابی و آشنایی یا محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از دیگر در نظر گرفته شده برای برگزاری این نمایشگاه است.
وی همچنین از برگزاری پنجمین نمایشگاه فرش دستباف با حضور هنرمندان و سرمایه‌گذاران این عرصه در زنجان خبر داد و افزود: نمایشگاه فرش دستباف در نمایشگاه کاسپین زنجان در حال برگزاری است که هنرمندان مختلف و تولید‌ کنندگان فرش دستباف کشور در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر اجرایی نمایشگاه فرش و فروش استان زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2هزار متر مربع به‌ صورت مفید در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند از این محصولات در محل دائمی نمایشگاه‌های کاسپین زنجان بازدید کنند.
وی بیان کرد: این نمایشگاه از هشت تا 13 آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.
نوروزی شناساندن فرش اصیل ایرانی به مصرف‌ کنندگان را از اهداف اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و یادآور شد: ایجاد زمینه مناسب فروش با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، تبادل اطلاعات بین تولید‌کنندگان و تلاش در راستای ارائه کارهای با کیفیت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی دسترسی مستقیم مصرف ‌کنندگان به بازار فرش، حذف واسطه‌های فروش فرش دستباف و دسترسی آسان مصرف کنندگان به کالاهای با کیفیت را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فرش برشمرد.
مدیر اجرایی نمایشگاه و فروش فرش استان زنجان بر ضرورت حمایت مسئولان از فرش اصیل ایرانی تاکید کرد و گفت: حمایت چندانی از تولید‌کنندگان فرش در کشور نمی‌شود و این امر موجب رکود در بازار فرش دستباف است که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه کیفی‌سازی و خرید محصولات با کیفیت در کشور فراهم شود.
نوروزی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، یادآور شد: استان زنجان در منطقه شمال‌غرب کشور قرار گرفته که همسایگی با استان‌های کشور، این استان را به‌ عنوان یکی از استان‌های استراتژیک کشور معرفی می‌کند.
وی قرار گرفتن در همسایگی هفت استان شمال‌غرب کشور را از ظرفیت‌های استان زنجان برای سرمایه‌گذاری و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه مدرن و پیشرفته کاسپین زنجان ظرفیت‌های لازم را برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دارد.
مدیر اجرایی نمایشگاه فرش و فروش استان زنجان هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی‌های تولیدی منطقه شمال‌غرب کشور عرضه مستقیم فرش دستباف، معرفی و شناساندن هر چه بیشتر فرش دستبافت به مصرف ‌کنندگان، حمایت از تولید کنندگان و ایجاد زمینه برای رونق تولید و مبادلات داخلی و خارجی فرش دستباف، ایجاد زمینه برای بالا بردن حق انتخاب خریداران و آشنایی هرچه بیشتر تولید‌کنندگان با سلیقه‌های مشتریان و بازدیدکنندگان است.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه بالغ بر 40 شرکت از استان‌های مختلف کشور از جمله آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، تهران، اصفهان، کردستان، خراسان رضوی، خراسان‌جنوبی و زنجان حضور دارند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول