اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح 38 پروژه بخش کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در هفته دولت تعداد 38 پروژه در بخش کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 38 پروژه بخش کشاورزی در زنجان
محمد رضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان زنجان اظهار داشت: تعداد 10عنوان پروژه در قسمت دام و طیور در نقاط مختلف استان زنجان در هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی پروژه‌های قابل افتتاح بخش دام و طیور در هفته دولت تعداد 22 نفر است، افزود: مبلغ 7 هزار و 980 میلیون ریال برای این طرح‌ها اعتبار اختصاص یافته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته دولت 22 طرح در بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود، خاطر نشان کرد: پروژه‌های بخش آب و خاک موجب اشتغالزایی 13 نفر از افراد جویای کار می‌شود.
وی تصریح کرد: مبلغ 8 هزار و 276 میلیون ریال برای پروژه‌های بخش آب و خاک اعتبار  اختصاص یافته است.
نهاوندی‌پور به پروژه‌های قابل افتتاح در بخش شیلات و آبزیان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش شیلات و آبزیان تعداد پنج پروژه با اشتغالزایی پنج نفر و با اعتبار 995 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یادآور شد: در بخش تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان زنجان نیز تعداد یک طرح با اشتغالزایی دو نفر و با اعتبار 250 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 38 پروژه قابل افتتاح در بخش کشاورزی در مجموع برای 42 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها 17 هزار و 502 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
نهاوندی‌پور تصریح کرد: پروژه‌های بخش دام شامل سه پروژه پرورش بوقلمون، پنج پروژه گوساله پرواری و و یک طرح گاو شیری است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های آب و خاک شامل شش پروژه لایروبی قنات، سه طرح کانال و لوله گذاری، دو طرح جاده بین مزارع ، پنج طرح آبیاری بارانی بارانی و شش پروژه ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی است.
وی پروژه‌های قابل افتتاح بخش شیلات را طرح‌های پرورش ماهی عنوان کرد و گفت: پروژه پرورش قارچ خوراکی نیز در بخش تولیدات گیاهی در هفته دولت افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول