اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اعتبارات کشاورزی استان زنجان بر اساس ظرفیت‌ها توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: اعتبارات بخش کشاورزی استان زنجان بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف توزیع می‌شود.

اعتبارات کشاورزی استان زنجان بر اساس ظرفیت‌ها توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید اقدامات اساسی در این زمینه در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه چارچوب اجرایی و عملیاتی در استان برای تحقق شعار سال در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال 73 که این نامگذاری‌ها توسط مقام معظم رهبری در کشور آغاز شده است، تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه به بخش اقتصادی جامعه بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیشترین تحریم‌ها از سوی دشمنان در 33 سال گذشته تحریم‌های اقتصادی بوده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی و درایت خود و با نامگذاری سال‌های مختلف ملت ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان آگاه کرده است.

وی بر ضرورت توجه به مسئولیت همه افراد جامعه در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: باید برای تحقق شعار سال همه افراد جامعه درگیر بوده و مسئولان نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئوفی‌نژاد صف‌آرایی منسجم و متحد دشمن را در راستای به چالش کشاندن نظام در عرصه‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: نخستین تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی تحریم‌های اقتصادی بوده و در حال حاضر نیز این هدف از سوی استکبار مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری در کنار پیگیری برنامه‌های استان دو گام اساسی در بخش کشاورزی و صنعت برداشته می‌شود، خاطرنشان کرد: ‌در راستای تحقق شعار سال باید به این دو بخش توجه ویژه شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعتبارات بخش کشاورزی بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف استان توزیع می‌شود، یادآور شد: باید در سال نهضت کشاورزی مشکلات این قشر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 169 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی استان در نظر گرفته شده است، افزود: این اعتبار با بهره کمتر برای اجرای طرح‌های کشاورزی در استان اختصاص می‌یابد.

رئوفی‌نژاد توجه به تولید را از برنامه‌های اساسی کشور عنوان کرد و گفت: باید با ساماندهی، رسیدگی و حل مشکلات و رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی واحدهای تولیدی در این زمینه گام‌های مهمی برداشته شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی و شناسایی ظرفیت‌های جدید را از برنامه‌های سال‌جاری برشمرد و گفت: باید بسترهای لازم برای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی در استان انجام شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول