اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می­گیرد

کلنگ­زنی و افتتاح 65 پروژه در بخش کشاورزی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر کلنگ­زنی و افتتاح 65 پروژه در بخش کشاورزی در استان زنجان صورت می­گیرد.

کلنگ­زنی و افتتاح 65 پروژه در بخش کشاورزی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی استان زنجان، محمدرضا نهاوندی­پور اظهار داشت: در زیر بخش امور دام 24 مشتمل بر شش پروژه گاوداری شیری، هشت پروژه بره­پرواری، یک پروژه گوسفند داشتی، شش پروژه گوساله پرواری و سه پروژه مرغ گوشتی در استان زنجان افتتاح و کلنگ­زنی می­شود.

وی اذعان داشت: در زیر بخش آب و خاک نیز تعداد 11 پروژه مشتمل بر دو پروژه احیا و مرمت قنوات، شش پروژه احداث سیستم­های آبیاری تحت فشاری و سه پروژه لوله­گذاری به منظور آبرسانی به مزارع نیز در طول دهه فجر کلنگ­زنی شده و به بهره­برداری می­رسد.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان یادآور شد: در بخش صنایع کشاورزی نیز تعداد دو پروژه شامل دو کارخانه روغن­کشی نیز در طول دهه فجر افتتاح می­شود.

وی با بیان اینکه در زیر بخش شیلات نیز 23 پروژه شامل 22 پروژه پرورش ماهیان آبی و یک پروژه ماهیان گرم آبی افتتاح و کلنگ­زنی می­شود، ادامه داد: در زیر بخش باغبانی نیز پنج پروژه افتتاح می‌شود و به بهره­برداری می­رسد.

نهاوندی­پور یادآور شد: در زیر بخش باغبانی چهار پروژه در زمینه احداث گلخانه و یک پروژه نیز در زمینه پرورش قارچ خوراکی افتتاح شده و به بهره­برداری می­رسد.

وی اذعان داشت: پروژه­های مذکور از قبیل کلنگ­زنی موجب اشتغالزایی برای 341 نفر شده است.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول