اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

دستگاه‌ها نباید در اجرای پروژه‌های کشاورزی مانع‌تراشی کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های کشاورزی گفت: هیچ دستگاهی نباید در راستای اجرای پروژه‌های مختلف کشاورزی مانع‌تراشی کند.

دستگاه‌ها نباید در اجرای پروژه‌های کشاورزی مانع‌تراشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان زنجان، اظهار کرد: در سال نهضت کشاورزی ضروری است اقدامات مقتضی برای جذب اعتبارات لازم در راستای توسعه بخش کشاورزی انجام شود.

معاون فرماندار زنجان با بیان اینکه در سال نهضت کشاورزی دستورالعمل‌های لازم برای توسعه بخش کشاورزی به استان‌ها ارائه شده است، افزود: بر اساس این دستورالعمل برنامه‌ریزی‌های شهرستان برای توسعه بخش کشاورزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه اشتغال در بخش کشاورزی تصریح کرد: ارائه طرح‌های مهم کشاورزی که در راستای ایجاد زمینه اشتغال موثر باشند، ضروری است.

براتی با بیان اینکه زمینه ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی با توجه به نیاز شهرستان صورت می‌گیرد، یادآور شد: هیچ دستگاهی نباید در راستای اجرای پروژه‌های مختلف کشاورزی مانع‌تراشی کند.

معاون فرماندار زنجان با اشاره به برگزاری جلسات فنی ستاد توسعه کشاورزی شهرستان به صورت هفتگی تصریح کرد: مسائل و مشکلات مختلف طرح‌ها در این جلسات بررسی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بخشداران نیز باید پیگیر طرح‌های توسعه بخش کشاورزی باشند، یادآور شد: فعالیت‌های کشاورزی استان بیشتر در شهرستان زنجان انجام می‌شود که ضروری است اقدامات لازم برای توسعه این بخش بیشتر انجام شود.

براتی با اشاره به تصویب طرح‌های مختلف در ستاد توسعه بخش کشاورزی یادآور شد: طرح‌های مختلف برای بررسی در این ستاد ارائه شده و در صورت تصویب برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی عملیاتی‌کردن نهضت کشاورزی در شهرستان را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: راهکارهای لازم برای توسعه این بخش در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول