اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

4 پروژه کشاورزی در تنگستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر چهار پروژه بهسازی و احداث کانال‌های آبیاری با مجموع اعتبار 7 میلیارد و 970 میلیون ریال در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

4 پروژه کشاورزی در تنگستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی بر حمایت از این بخش تاکید و اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد از جمعیت شهرستان روستایی است و فعالیت‌های کشاورزی، اشتغال قشر زیادی از شهرستان را در بر می‌گیرد توسعه بخش کشاورزی از اولویت‌های شهرستان است.

وی اعلام کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر چهار پروژه بهسازی و احداث کانال‌های آبیاری با مجموع اعتبار 7 میلیارد و 970 میلیون ریال در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

زارع افزود: مجموع این کانال‌های آبیاری به طول 11 کیلومتر و از نوع دریچه سه می‌باشد و دبی آن 700 متر بر ثانیه است.

وی یادآور شد: در این راستا در سال جاری نیز 14 میلیارد ریال به فصل کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان تنگستان اختصاص یافته است.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: تسهیلات ویژه‌ای نیز در بخش کشاورزی به منظور بهینه‌سازی مصرف آب در شهرستان در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی تنگستان اظهار داشت: تا‌کنون 76 کیلومتر کانال آبیاری در سطح شهرستان احداث شده که بیش از 50 درصد از آن در دولت خدمتگزار بوده است.

جاسم جدحفصیان اضافه کرد: در راستای سیاست‌های دولت در خصوص مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی نیز سالانه بیش از 240 هکتار از ارضی کشاورزی از سیستم آبیاری تحت فشار بهره می‌برند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول