اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل خبر داد

افتتاح 2 پروژه کشاورزی در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از افتتاح دو پروژه کشاورزی در آران و بیدگل به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح 2 پروژه کشاورزی در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، نادر مزینی اظهار داشت: تسطیح لیزری اراضی کشاورزی در مزرعه رضا آباد سفیدشهر به میزان 40 هکتار یکی از این پروژه‌هاست که با هزینه‌ای بالغ بر 310 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی هدف از اجرای پروژه های تسطیح لیزری را صرفه‌ جویی در آب کشاورزی به دلیل کاهش روان آب سطحی، یکنواختی در آب‌یاری، یکجاسازی قطعات کشت یا یکپارچه‌سازی اراضی به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون و در نهایت افزایش کارآیی مصرف آب عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل در ادامه به پروژه دوم نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه دام و طیور نیز یک واحد مرغداری با ظرفیت 20 هزار قطعه و هزینه‌ای بالغ  بر ۲ هزار و 500 میلیون ریال در منطقه فیض‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.

مزینی یادآور شد: پروژه‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی آران و بیدگل در ایام‌الله دهه فجر شامل افتتاح سالن اجتماعات مرکز جهاد کشاورزی بخش کویرات این شهرستان به همراه افتتاح پروژه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی در 17 هکتار در مزرعه گلچین‌آباد و همچنین در حوزه دام و طیور افتتاح یک واحد مرغداری گوشتی و یک واحد گاوداری صنعتی شیری هستند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول