اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

پروژه‌های کشاورزی در کازرون افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت چند پروژه بخش کشاورزی شهرستان کازرون افتتاح شد.

پروژه‌های کشاورزی در کازرون افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، پروژه‌های گلخانه سبزی و صیفی، جاده بین باغات و مزارع و دو واحد دامی گوساله پرواری در شهرستان کازرون با حضور غلامرضا اژدر معاون فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دیگر این شهرستان افتتاح شد.
در این مراسم عبدالرسول گندمی مدیر جهاد کشاورزی کازرون با اشاره به خصوصیات پروژه گلخانه سبزی و صیفی اظهار داشت: این پروژه  به وسعت 7 هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری 400 میلیون تومانی از آورده شخصی و اعتبارات بنگاه‌های زودبازده ساخته شده است.
وی یکی از خصوصیات ویژه این گلخانه را احداث حوضچه‌ای به منظور جمع‌آوری آب باران برای استفاده آن در گلخانه دانست و افزود: در این گلخانه محصولاتی شامل خیار، گوجه، سبزی، فلفل رنگی و ... کشت میشود.‌
گندمی اضافه کرد: این گلخانه به طور ثابت برای چهار نفر و به طور غیرمستقیم برای 15نفر اشتغالزایی میکند.
مدیر جهاد کشاورزی کازرون در ادامه با اشاره به پروژه جاده بین باغات و مزارع گفت: این جاده بین باغات در ابولحیات و روستاهای دردانه، اردشیری، گچ خران، بازرنگان و جره به طول 9 کیلومتر احداث و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.
گندمی در ادامه با اشاره به پروژه دو واحد دامی گوساله پروری که امروز افتتاح شد، گفت: هر کدام از این دو واحد 100 راسی هستند و اعتبار آن نیز از محل اعتبارات بنگاه‌های زودبازده به مبلغ 420 میلیون تومان بود که برای چهار نفر اشتغال ثابت ایجاد میکند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مجموع پروژه‌های افتتاح شده جهاد کشاورزی شهرستان کازرون در هفته دولت معادل 15 میلیارد ریال است که برای یک هزار و 300 نفر اشتغالزایی و تثبیت اشتغال داشته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول