اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

اجرای 13 پروژه در کارگروه کشاورزی چالوس تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس از تصویب 13 پروژه کشاورزی با اعتباری بیش از یک میلیارد و 486 میلیون تومان در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چالوس خبر داد.

اجرای 13 پروژه در کارگروه کشاورزی چالوس تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چالوس که با حضور اعضای این کارگروه در فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: این پروژه‌ها شامل یک پروژه در بخش مرغداری، چهار پروژه در بخش دامداری، دو پروژه در بخش گلخانه، یک پروژه در بخش زنبورداری، یک پروژه در بخش زراعت، دو پروژه در بخش ماشین‌آلات، یک پروژه در بخش پرورش ماهی و یک پروژه در بخش منابع طبیعی است.

وی اظهار داشت: این طرح‌ها از بین بیش از 100 طرح توسط کارشناسان جهاد کشاورزی بررسی و انتخاب شدند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها، چهار طرح در حوزه بخش مرکزی، چهار طرح در منطقه مرزن آباد، سه طرح در منطقه کلاردشت و دو طرح نیز به صورت همگانی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان چالوس ادامه داد: 50 در صد از مجریان طرح‌های فوق فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی هستند.

این مسئول گفت: این کارگروه چهار اولویت را در دستور کار خود قرار داده که جذب به موقع تسهیلات، معرفی تسهیلات برای افراد صالح و کننده کار، شرایط لازم برای وصولی به موقع تسهیلات در نظر گرفته شده و تعهدات اشتغال از جمله این اولویت‌ها بوده است.

رضایی متذکر شد: در قالب این پروژه‌ها 75 فرصت شغلی در حوزه کشاورزی شهرستان چالوس ایجاد شده است.

وی در پایان اذعان داشت: این طرح‌ها جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و از فردا برای ارایه تسهیلات به افراد اقدامات اداری و قانونی مربوطه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول