اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 و 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری

سوره اصفهان فیلم‌های محمدعلی نجفی را نمایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فیلم حوزه هنری استان اصفهان گفت: 20 و 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری سه فیلم از محمدعلی نجفی در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان به نمایش درمی‌آید.

سوره اصفهان فیلم‌های محمدعلی نجفی را نمایش می‌دهد

فرزان معظم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فیلم سینمایی «گزارش یک قتل» در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه و دو فیلم مستند «لوح صفورا» و «تاریکخانه من» در روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم «گزارش یک قتل» از آثار بلند سینمایی نجفی است، بیان داشت: این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده و به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و به مدت 87 دقیقه ساخته شده است.

مسئول کانون فیلم حوزه هنری استان اصفهان که با همکاری دانشگاه سپهر اقدام به نمایش این سه فیلم در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان کرده است، تصریح کرد: در 21 اردیبهشت با حضور خود کارگردان محمدعلی نجفی دو فیلم مستند «لوح صفورا» و «تاریکخانه من» به نمایش درمی‌آید، که همراه با نقد و بررسی این دو مستند است.

وی ادامه داد: فیلم «تاریکخانه من» مستند پرتره‌ای از زندگی مرتضی نعمت‌اللهی استاد مجسمه‌ساز برجسته اصفهانی است.

معظم با اشاره به اینکه مستند «لوح صفورا» کاری اکسپریمنتال به شمار می‌رود، اضافه کرد: در این مستند کوتاه افسانه بایگان نخستین بازی‌های خود را داشت.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول