اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان:

تولید اثر و تربیت هنرمند اخلاقی از اهداف حوزه هنری است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: تولید آثار فاخر و تربیت هنرمند با گرایشات اخلاقی از مهم‌ترین اهداف حوزه هنری استان زنجان در سال جاری است.

تولید اثر و تربیت هنرمند اخلاقی از اهداف حوزه هنری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین نظری در مراسم آیین تجلیل از هنرمندان استان زنجان اظهار داشت: اساتید و پیشکسوتان هنری بازوان توانمند حوزه هنری استان زنجان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تربیت هنرمندان فاخر و جوان باید زیر نظر پیشکسوتان و اساتید رشته‌های مختلف هنری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تولید آثار فاخر و ارزشمند در راستای تحقق شعار سال جدید از جمله برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان به شمار می‌رود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه حوزه هنری استان زنجان در سال گذشته اقدامات فاخری را انجام داده است، اضافه کرد: راه‌یابی نمایش‌های فاخر این حوزه به جشنواره‌های سراسری از جمله موفقیت‌های هنرمندان حوزه هنری استان است که در اردیبهشت‌ماه سال جاری اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

وی به چاپ بسته‌های فرهنگی، تولید فیلم‌های کوتاه و برگزاری 25 کارگاه تخصصی توسط حوزه هنری استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز پنج جلد کتاب از هنرمندان و شاعران استان زنجان در دست چاپ است.

نظری با بیان اینکه اختتامیه جشنواره سوگواری با عاشوراییان نیز در سال جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: چاپ کتاب هنر در دارالخمسه در ماه‌های آینده از دیگر اقدامات حوزه هنری استان زنجان به شمار می‌رود.

وی هم‌چنین در ادامه سخنان خود با اشاره به تقدیر از هنرمندان پیشکسوت استان زنجان تصریح کرد: شأن و مقام این اساتید بسیار بالا است و حضور آنها در مراسم‌های مختلف موجب دل‌گرمی جوانان و ثابت‌قدم شدن آنها می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر استان زنجان هنرمندان زیادی را از دست داده است، اظهار داشت: حفظ یاد و هنر آنها از جمله وظایف حوزه هنری و هنرمندان است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول