اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه تخصصی اساتید حوزه هنری سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه تخصصی اساتید حوزه هنری تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه تخصصی اساتید حوزه هنری سیستان و بلوچستان

حلیمه پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری سیستان و بلوچستان همزمان با گرامیداشت روز هنر و انقلاب (21فروردین)، نخستین نمایشگاه و کارگاه تخصصی اساتید هنرهای تجسمی استان را در محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

وی افزود: به منظور ارتقاء کیفی و تولید آثار فاخر و همچنین حمایت هنرمندان استان، نخستین نمایشگاه و کارگاه تخصصی اساتید هنرهای تجسمی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این گردهمایی که به مدت دو روز (21 و22 فروردین‌ماه سال‌جاری) برگزار می‌شود، اساتید شرکت کننده در حیطه تخصصی (رشته‌های مختلف هنری)  با موضوعات دفاع مقدس، خانواده و اخلاق، تمدن اسلامی، عدالت و پیشرفت و نیز انقلاب اسلامی و جنبش بیداری به خلق اثر می‌پردازند.

پیری خاطرنشان کرد: نمایشگاه و کارگاه فوق امروز از ساعت 18 تا 21 دایر و فردا به اتمام می‌رسد.

وی افزود: نمایشگاه و کارگاه فوق در محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خیابان آزادی زاهدان برگزار می‌شود و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول