اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای عمل به فرمان تولید ملی

حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سال 91 تولیدات متعددی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال و در سال تولید ملی این حوزه تولیدات متعدد هنری در زمینه‌های مختلف را در دستور کار دارد.

حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سال 91 تولیدات متعددی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد عصر امروز در همایش تجلیل از هنرمندان برتر استانی که به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری توسط این نهاد فرهنگی در سال گذشته در این استان برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: تولیدات فرهنگی نقش اساسی در فرهنگ‌سازی در همه عرصه‌های اجتماعی دارند که استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگر به آنها نیازمند است.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین خاطر ما در حوزه هنری در سال گذشته با حمایت از هنرمندان تا حدود زیادی به خواسته‌های خود که همانا تولیدات فاخر هنری بود رسیدیم.

پارسیان‌نژاد به چاپ و انتشار کتاب "پایی که جا ماند" به همت حوزه هنری اشاره کرد و گفت: مرتضی سرهنگی نویسنده بزرگ کشوری جمله‌ای جالب در این زمینه دارد که می‌گوید "اگر اصفهان سه لشکر و تهران چهار لشکر دارد و این استان تنها یک تیپ 48 فتح را دارد ولی با خاطرات به یاد ماندنی در این کتاب استان شما از استان‌های دیگر در زمینه دفاع مقدس با همه کوچکی و کم جمعیتی پیش افتاد".

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال 91 نیز برنامه‌های متعدد گوناگونی را در دست اقدام داریم که ساخت آثار هنری در راس همه این برنامه‌ها قرار دارد.

پارسیان‌نژاد به برخی از این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون چاپ تعداد 100 عنوان کتاب در زمینه آداب و رسوم این استان را در دست بررسی داریم که در سال جاری تعدادی از آنها به چاپ خواهد رسید.

این مسئول فرهنگی گفت: امسال در کهگیلویه و بویراحمد جشنواره ملی انتظار را برگزار خواهیم کرد که کاری ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول