اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی:

حوزه هنری آذربایجان شرقی 364 برنامه هنری دینی و انقلابی اجرا کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از 364 عنوان برنامه هنری در زیرشاخه‌های هنر دینی و انقلابی در رشته‌های مختلف ادبی، تجسمی، تصویری، موسیقی و نمایشی در سال 90 خبر داد.

حوزه هنری آذربایجان شرقی 364 برنامه هنری دینی و انقلابی اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام خدایی ظهر امروز به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در جمع هنرمندان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هنر انقلاب ابعاد و مظاهر وسیعی دارد و بسیاری گونه‌ها و مکاتب هنری را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم است هنر مبتنی بر اندیشه‌‌های متعالی، هنر عدالت طلب و هنری که در خدمت توسعه آرمان‌های انقلابی باشد در چارچوب هنر انقلاب نشر و حمایت شود.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، هنر همواره جایگاهی رفیع در نمایندگی روحیات انقلابی ملت ایران داشته است و پا به پای انقلاب و انقلابیون توسعه یافته است.

وی اعلام کرد: در طول سال 90 در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی 364 عنوان برنامه هنری در زیرشاخه‌های هنر دینی و انقلابی در رشته‌های مختلف ادبی، تجسمی، تصویری، موسیقی و نمایشی برگزار شده است.

خدایی گفت: برای سال جاری ده‌ها عنوان برنامه نوآورانه هنری با گستره ملی و استانی و با زیرساخت‌های اندیشه‌ای اسلامی طرح‌ریزی شده و با جذب اعتبارات لازم، آمادگی برای کار شبانه روزی در حوزه هنر و اندیشه وجود دارد.

خدایی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در زمینه هنر افزود: برای اینکه بتوانیم امید هنر انقلاب باشیم و هنر صیقل دهنده اسلام ناب محمدی (ص) را گسترش دهیم نیازمند ترسیم برنامه‌های مبتنی بر عقلانیت و معنویت و شناخت صحیح از پیرامون خود هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول