اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

تولیدات حوزه هنری رونمایی شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان مرکزی از رونمایی تولیدات حوزه هنری استان در مراسمی ویژه خبر داد.

تولیدات حوزه هنری رونمایی شد

رضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هنرمندان استان مرکزی طی یک سال گذشته آثار بسیار خوبی در بخش هنر تولید کرده‌اند که بخشی از این آثار به منظور حمایت از کودکان سرطانی به فروش رسیده‌ است.

وی گفت: هنرمندان استان همواره در تولید آثار فاخر هنری از هنرمندان فعال و موفق کشور بوده و در جشنواره‌های مختلف افتخارات بسیاری را برای استان به ارمغان آورده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان مرکزی با بیان اینکه حوزه هنری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت‌ از تولید آثار هنری را بیش از گذشته در دستور کار قرار داده گفت: هنرمندان در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند که باید تلاش خود را در این زمینه بیش از گذشته به کار گیرند.

میرزایی با اشاره به رونمایی از 9 اثر از آثار هنری هنرمندان حوزه هنری خاطر نشان کرد: این آثار شامل 22 اثر نقاشی استاد مظاهر آذرپی، 20 اثر طراحی روستاگردی هنرمند محمدرضا عباسی، 20 اثر کاریکاتور بیدارباش با موضوع بیداری اسلامی مجموعه آثار هنرمندان مسلم نعیمی، مهدی عزیزی، علی شعبانی، سیده معصومه موسوی و معصومه صفایی همچنین مجموعه آثار تایپوگرافی هنرمندان احسان مرادی و محمدمهدی خدادادی و نیز مجموعه آثار نقاشی 20  نفر از دانش‌آموزان است.

وی رونمایی از لوح فشرده گلبانگ توحید شامل 12 اذان از مؤذنین برتر استان مرکزی، لوح فشرده آوای حماسه شامل روایت موسیقی فاخر ورزش باستانی با ضرب و نوای شش مرشد برگزیده استان، لوح فشره نغمه‌های نی‌نوا شامل اجرای نی‌نوازی همایش کشوری نغمه‌های نی‌نوا و همچنین چاپ کتاب ویژه‌نامه سومین جشنواره سراسری عکس زمان را از محصولات رونمایی شده این حوزه عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول