اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری لرستان:

فیلم مانکن‌ها به جشنواره آثار و تولیدات استانی حوزه هنری راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری لرستان گفت: فیلم کوتاه مانکن‌ها ساخته سیدغلامرضا نعمت‌پور از استان لرستان به بخش مسابقه سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافت.

فیلم مانکن‌ها به جشنواره آثار و تولیدات استانی حوزه هنری راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، شیرزاد نعمتی‌نیا اظهار کرد: فیلم مستند مانکن‌ها به نویسندگی و کارگردانی سیدغلامرضا نعمت‌پور از فیلم‌سازان جوان لرستان در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: این جشنواره در اردیبهشت‌ماه سال جاری در استان بوشهر برگزار می‌شود و فیلم مانکن‌ها در بخش مستند جشنواره با 9 فیلم دیگر به رقابت می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: هیئت داوران از تعداد 111 اثر مستند ارسالی از سوی هنرمندان استان‌های سراسر کشور 10 اثر را انتخاب کردند.

به گفته وی آثار دیگری از استان‌های سمنان، مازندران، گیلان، خوزستان، خراسان‌جنوبی، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، بوشهر و کردستان به این جشنوراه راه یافته است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول