اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان کردستان خبر داد

راهیابی 25 اثر کردستان به جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه‌های هنری

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از راهیابی 25 اثر تجسمی هنرمندان این استان به مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

راهیابی 25 اثر کردستان به جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه‌های هنری

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از بین 116 اثر ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری مرکز استانی حوزه‌های هنری کشور در بخش‌های مختلف تجسمی 25 اثر از این استان به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرد.

 

به گفته وی، در بخش خوشنویسی 6 اثر استاد فاتح عزت‌پور در بخش نستعلیق و یک اثر استاد اشرف زانیار در بخش نسخ به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرد.

 

سرپرست حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه در بخش کاریکاتور نیز 9 اثر از هنرمندان استان راه یافته‌اند، تصریح کرد: سامان صولی با 2 اثر ، شکیلا نورایی با 2 اثر، امیر سهیلی با 2 اثر و سامان جعفری، پروین محمدی و سحر نصری نیز هر کدام با یک اثر به بخش نهایی و رقابتی این جشنواره در بخش کاریکاتور راه یافتند.

 

مرادی خاطرنشان کرد: در بخش عکاسی نیز 2 اثر از جمشید فرجوندفردا و یک اثر از عمران اشرلو به بخش پایانی این جشنواره راه یافتند.

 

وی به توان هنری هنرمندان تجسمی استان در شاخه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: 2 اثر استاد فردین صادق ایوبی، 2 اثر زهرا ملکی، یک اثر از خبات نودینیان و یک اثر لیدا عبدالهی در بخش نقاشی به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دیگر بخش‌های سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، استان کردستان با 5 فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن و در بخش نمایش با یک اثر خیابانی و در بخش‌های تازه‌های نشر، ادبیات و سایت حضور دارد.

 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول