اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک:

قبور شهدا در اراک گلباران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک از گلباران قبور پاک و مطهر شهدای اراک به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری خبر داد.

قبور شهدا در اراک گلباران می‌شود

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مراسم فردا ساعت 4:30 بعد از ظهر با حضور فرهنگیان و خانواده‌های معظم شاهد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری عنوان و تصریح کرد: شهرستان اراک در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس 89 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک بر ضرورت توجه جامعه به ویژه نسل جوان به اندیشه‌های ایشان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: شهید آیت‌الله مطهری در جبهه فرهنگی و جهاد منشأ اثر بود و آثار بسیاری را از خود به یادگار گذاشت که جامعه باید به این آثار بیش از پیش توجه کند.

ثامنی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم روز جمعه با حضور 200 نفر شرکت‌کننده برگزار خواهد شد که از این تعداد 103 نفر از شهرستان اراک هستند.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت (در دو بخش ترتیل و تحقیق)، تفسیر و مفاهیم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

به گفته وی این مسابقات ویژه جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان و همسران شهدا است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول