اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم صورت گرفت

تجلیل از خانواده‌ شهدای فرهنگی گچساران

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته معلم و طی مراسمی از خانواده شهدای فرهنگی و آزادگان فرهنگی گچساران تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از خانواده‌ شهدای فرهنگی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران خانواده 20 شهید فرهنگی، 10 آزاده فرهنگی و نیز بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان امروز و با حضور امام جمعه باشت، مسئولان آموزش و پرورش گچساران تجلیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم اظهار کرد: باران فرهیختگی و فرزانگی از وجود معلمان بازنشسته باریدن گرفته است تا جامعه امروز از این نعمت برخوردار شود.

یدالله مرادی افزود: به نظر بعضی از صاحب‌نظران در بین منابع متعدد برای توسعه یافتگی، زیربنایی‌ترین و ارزشمندترین منابع انسانی بازنشستگان و افراد دارای تجربه هستند.

وی تصریح کرد: کارآمدترین منابع انسانی موجود کسانی هستند که بر اثر یک دوره و روند طولانی افتخار بازنشستگی را پیدا می‌کنند.

مرادی بازنشستگان را دنیایی از تجربه، معرفت و کمال عنوان کرد و گفت: بازنشستگان مدیر و مدبر یک کوچه، محله یا شهر نبوده بلکه می‌توانند الگوی مناسبی برای یک جامعه انسانی گسترده باشند.

وی تأکید کرد: بازنشستگان باغبانان امینی هستند که وظایف خود را با سربلندی، سرافرازی، فرزانگی و فرهیختگی انجام دادند و در حال حاضر امانت‌های این عزیزان در دست نسل‌های جوانی بوده که همین عنوان‌های شغلی را دارند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: در میان جمعیت بازنشستگان آموزش و پرورش ستاره‌های درخشانی از عزت و سرافرازی ملت مسلمان ایران اسلامی حضور دارند.

مرادی یادآور شد: این ستاره‌های درخشان خانواده معظم شهدای فرهنگی گچساران هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 20 شهید فرهنگی آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: نور امنیت و دانش جامعه امروز ایران اسلامی مدیون و نتیجه درخشندگی شهدا است.

مرادی با اشاره به 10 چهره آزاده و سرافراز فرهنگی آموزش و پرورش گچساران افزود: آزادگان با تحمل سال‌ها اسارت، استقامت و پایمردی درس صبر، شکیبایی و از خود گذشتگی را به جامعه آموختند.

این مسئول علمی و فرهنگی گچساران بیان داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و حضور فعال خانواده‌های شاهد و ایثارگر در این نوع مراسم‌ها نشان می‌دهد که هنوز نام و یاد شهدا در دل مردم زنده است.

مرادی تصریح کرد: شهدا، آزادگان، ایثارگران و جانبازان انسان‌های با شهامتی بودند که با توکل به خداوند متعال از جان و مال خود گذشتند و آزادی و امنیت را به ملت ایران هدیه دادند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول