اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ثبت احوال مازندران:

شناسنامه نمادین برای شهدا صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال مازندران گفت: در سال‌ جاری، شناسنامه نمادین برای شهدای مازندران صادر می‌شود.

شناسنامه نمادین برای شهدا صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن وفایی ظهر امروز در شورای اداری اداره کل ثبت احوال مازندران که به منظور تبیین برنامه راهبردی سال جدید صورت گرفت با بیان اینکه ساماندهی اسناد راکد باید در دستور کار ادارات شهرستانی قرار گیرد، بیان داشت: براساس تعهد سازمان، در مازندران در سال جاری باید تمام اسناد تعیین تکلیف شود.

وفایی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در مازندران در سال‌ جاری شناسنامه نمادین برای شهدا صادر می‌شود، گفت: فرم این شناسنامه‌ها در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد که برای هر شهید یک شناسنامه نمادین تهیه شود.

وی با تاکید بر استقرار نظام جامع شناسایی ایرانیان گفت: بر اساس این طرح، کارت ملی هوشمند در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون اداره کل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه تهیه آرشیو الکترونیک در سال‌ جاری باید در دستور کار شهرستان‌ها قرار گیرد، افزود: تمام اسناد موجود در ثبت احوال باید دارای آرشیو الکترونیک باشند.

وی یادآور شد: این طرح در تمام شهرستان‌ها باید تا پایان سال انجام شود.

وفایی گفت: از سال آینده ادارات حق استفاده از بایگانی‌ها را ندارند و تنها باید به این آرشیو الکترونیک رجوع کنند.

وی با اشاره به اینکه تهیه این اسناد باید برای مدارک پس از سال 68 انجام شود، افزود: شهرستان جویبار این طرح را به اتمام رسانده است و در تعدادی از شهرستان‌ها نیز این طرح در دست انجام است.

انتهای ‌پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول