اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته شوراها

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با شهدا تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در بهشت رضا (ع) این شهر با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاقی دوباره کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عصر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی از مزار شهدا در محل بهشت رضا (ع) اظهار داشت: تمام چیزهایی که امروز داریم مرهون جانفشانی‌ها و خون شهداست و در همین راستا باید حافظ این خون‌های عزیز باشیم.

عباس شیرمحمدی ادامه داد: فداکاری شهدا در هشت سال دفاع مقدس سبب امنیت کامل ایران بوده و به همین منظور هرچند وقت یک‌بار باید با حضور در گلزار شهدا اینگونه امور یادآوری شود.

حجت‌الاسلام مهرورز از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز متذکر شد: شهدا شمع چراغ نظام جمهوری اسلامی‌اند و این نظام که سبب آبروی یک ملت و سرزمین است از ثمره خون شهدا پایدار است.

وی یادآور شد: باید تمام مسئولان در هر شغل و جایگاهی با در نظر گرفتن این مطلب گوشه‌ای از زحمات و جانفشانی‌های این عزیزان را جبران کرده و سبب استمرار راه جاوید آنها شوند.

داوود آبادی عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد با مهم دانستن جایگاه شهدا تاکید کرد: شهدا وظیفه سنگینی را روی دوش ما گذاشتند که باید این وظیفه را به خوبی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا باید همیشه شهدا را ناظر بر تمام اعمال خود بدانیم تا بتوانیم رهروی خوب راه آنها باشیم.

این مراسم با مداحی مداحان اهل بیت (ع) در وصف شهدا و دلاورمردی‌های آنها در هشت سال دفاع مقدس رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول