اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اصناف استان زنجان:

یادواره شهدای اصناف در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اصناف استان زنجان گفت: در راستای پاسداشت یاد شهدا، یادواره شهدای اصناف در زنجان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای اصناف در زنجان برگزار می‌شود

رسول قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برنامه‌های بسیج اصناف استان زنجان در راستای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال تولید ملی ضروری است نقش اصناف در تحقق شعار سال به جامعه تبیین شود، افزود: در سال جاری برنامه‌های مختلفی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری اجرایی می‌شود.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان از برگزاری برنامه‌های روز بسیج اصناف در زنجان خبر داد و افزود: همزمان با چهارم شهریور سال جاری روز ملی اصناف برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج اصناف استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: در راستای تکامل بازار کسب با اصناف اسلامی سازمان بسیج اصناف کشور در سال 1387 راه‌اندازی شد و تا کنون همکاری مطلوبی با شورای اصناف و جامعه انجمن صنفی داشته است.

قربانی با اشاره به تاثیرگذاری اصناف در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: شهدای زیادی از سوی بسیج اصناف تقدیم نظام و انقلاب شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای اصناف استان زنجان خبر داد و یادآور شد: اعزام اصناف و خانواده‌های آنها در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از برنامه‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان برگزاری جشن‌ها و اعیاد در بازار، پخش اذان در بازار و تقویت برگزاری نماز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: در سال جاری نیز در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اصناف در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته است، افزود: تاثیرگذاری این قشر در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

قربانی ادامه داد: با همکاری مجمع امور صنفی استان زنجان خوشبختانه مشکلات این مجموعه حل شده و مشکلی در راستای انجام برنامه‌های مجموعه وجود ندارد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول