اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

بازخوانی تفکرات شهدای جنگ تحمیلی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بازخوانی تفکرات شهدای جنگ تحمیلی را یک ضرورت برای نظام اسلامی و مردم کشور عنوان کرد.

بازخوانی تفکرات شهدای جنگ تحمیلی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده سه‌شنبه شب در جمع مردم لاریجان با اشاره به اینکه توجه به افکار بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی رمز پیروزی است، یادآور شد: این رمز بود که موجب پیروزی ما در برابر هجمه‌های دشمن شده است.
فرماندار آمل با بیان اینکه با وجود گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز کشورهای منطقه در بعد کارشناسی ایران را الگوی خود می‌دانند، تصریح کرد: ایران امروز در جنگی بالاتر و به مراتب سخت‌تر از سال‌های دفاع‌مقدس قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه امروز دیگر سلاح دشمن در برابر ما نیست، یادآور شد: امروز جنگ نرم دشمن در برابر آرمان‌ها و ارزش‌های مردم ایران قرار دارد.
فرماندار آمل با اعلام اینکه باید جمله تاریخی امام راحل هیچ گاه از ذهن ما فراموش نشود، گفت: امام می‌فرمودند که این ظالمان تاریخ عمر چندانی نخواهند داشت و امروز می‌بینیم که افرادی مانند صدام که جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند دیگر نام و اثری از آنها در صحنه سیاسی و حیات دنیایی نیست.
وی با بیان اینکه همین سرنوشت صدام باید عبرت سران استکبار باشد، اظهار داشت: کسانی که به مردم مسلمان ظلم می‌کنند دوام چندانی ندارند.
اکبرزاده با اشاره به ضرورت بازخوانی ارزش‌های جنگ تحمیلی و تفکرات امام راحل پس از هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید تاریخی را تکرار کنیم که برگرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل و شهدای گرانقدر ایران باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های این ملت گام‌های اساسی برداریم، گفت: این وظیفه بازماندگان در این تاریخ است.
 انتهای ‌پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول