اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب کشور خواستار شد

شهدا در تابلوی تعلیم و تربیت الگوی تمام جهان معرفی شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب کشور گفت: باید با مشخص کردن محورهای شناخت فرهنگ شهدا، راه خود را به شکلی تشخیص دهیم تا شهدا در تابلوی تعلیم و تربیت الگوی تمام جهان معرفی شوند.

شهدا در تابلوی تعلیم و تربیت الگوی تمام جهان معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادواره 72 شهید آموزش سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: معلمان واقعی و اساتید بزرگوار کشور ما شهیدان بودند که هم درس جهان را به ما آموختند و هم اینکه با مرکب خون خود، حقیقت جهاد را به نقش درآوردند.

وی بیان کرد: اگر با چشم دل بنگریم خواهیم دید که شهدا در تابلو حقیقتشان مثلثی را ایجاد کرده‌اند که اضلاع آن محبت، معرفت و تربیت است و این بهترین بزم برای آنهاست.

علیزاده تصریح کرد: معرفت نوع بینش و عقیده ماست که ایمان را رقم می‌زند و باعث شناخت خدا، امامت و ولایت است و در پس آن نیز محبت قرار دارد که با حب اهل‌بیت(ع) درس اصلی شهدا را فرا خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید ضرورت‌های اصلی‌مان را بشناسیم و براساس آن محورهای راه خود را تشخیص داده تا در تابلوی تعلیم و تربیت شهدا را الگوی تمام جهان معرفی کنیم.

وی یادآور شد: سه عنصری که در هر مطلبی شهدا ارائه می‌دهند شامل امنیت، وحدت و مقاومت است که در صورتی که یکی از این سه در جامعه وجود نداشته باشد به صورت قطعی به هدف خود نخواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور افزود: امنیت مسئله‌ای است که هر جامعه‌ای برای رشد و تکامل به سختی به آن نیازمند است و با نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر امنیت را به اوج آن رسانده و رضایت شهدا را کسب کنیم.

علیزاده با اشاره به دومین عنصر این راه ادامه داد: ما در حوزه وحدت و اتحاد از هیچ حوزه‌ای مطمئن‌تر از ولایت نیستیم و اگر تأکید بر آن داریم به این معنی است که این نعمت تقویت شود و تلاش دشمنان که در جهت تضعیف آن هستند، بی‌ثمر بماند.

وی با اشاره به ویژگی‌های عمارهای جامعه گفت: یکی از این ویژگی‌ها وثوق و اطمینان به رهبر است که وقتی فرمان امامشان صادر می‌شود، شبهه نداشته باشند و انجام دهند و در این صورت است که امروز رمز موفقیت ما در تنگناهایی هم‌چون فتنه 88 وثوق به اهل‌بیت(ع) است و این ماندگاری‌ها نیز ثمره همین اعتماد شهیدان است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول