اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیستم اردیبهشت صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبیک

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در روز بیستم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبیک

احمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت در سالن سمائیان خبر داد و اظهار داشت: احداث مدارس از سوی خیرین در شهرستان آبیک در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان قزوین رتبه و جایگاه برتر دارد.

وی میزان کمک‌های خیرین در جشنواره سال گذشته را 57 میلیارد ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: واگذاری هفت زمین تعهد شده از سوی خیرین صورت جلسه و تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: 500 میلیون ریال از مبالغ نقدی و چک‌های خیرین وصول شده است.

این مسئول یادآور شد: با رفع مشکل زمین در شهرک فردوس که از سوی یکی ا‌ز خیرین برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده با کمک یکی دیگر از خیرین مدرسه جدید به جای مدرسه فرسوده فعلی احداث می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از برگزاری جشن تکلیف برای 633 نفر از دانش آموزان پسر مقطع سوم راهنمایی و 602 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی خبر داد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول