اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر خبر داد

تعهد 90 میلیارد ریالی خیرین مدرسه‎ساز استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: در سال جاری خیرین مدرسه‎ساز استان بوشهر در قالب پروژه‎های احداث مشارکتی مدرسه، مصالح ساختمانی، تجهیزات و پول نقد حدود 90 میلیارد ریال تعهد داشته‎اند.

تعهد 90 میلیارد ریالی خیرین مدرسه‎ساز استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا ایرج‌زاده ظهر امروز در نخستین همایش بانوان خیر مدرسه‎ساز استان بوشهر اظهار داشت: از سال 82 تاکنون نیز یک‌هزار و 377 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‎ساز در استان بوشهر ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در سال 86، 2 هزار و 300 کلاس تخریبی در استان شناسایی شد که در این مدت 900 کلاس تخریبی بازسازی شده و یک‌هزار و 400 کلاس درس نیز در انتظار بازسازی و حمایت خیرین هستند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: از 408 خیر که نام آنها در سامانه خیرین مدرسه‎ساز استان بوشهر ثبت شده 41 نفر زن هستند.

وی بیان کرد: هم‌اینک 185هزار نفر دانش‌آموز در یک‌هزار و 165ساختمان فیزیکی توسط 14 هزار نفر فرهنگی، معلم و مربی در استان بوشهر آموزش می‎بینند.

استاندار بوشهر نیز در این همایش گفت: مشارکت 72 درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات بیانگر بصیرت و هوشیاری مردم این استان است.

محمدحسین جهانبخش افزود: حضور زنان در عرصه‎های مختلف از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون به وضوح دیده می‎شود و حضور آنان در صحنه انتخابات اخیر مثال‌زدنی است.

وی اضافه کرد: امروز در جبهه جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی قرار داریم و بحث عفاف و حجاب که اصل مسلمی است مورد تهاجم دشمن نیز قرار دارد که زنان ما باید در این عرصه نیز با حفظ حجاب خود حماسه دیگری خلق کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: مفتخریم که استان بوشهر به عنوان اولین استان کشور در آن طرح تفکیک جنسیتی اجرا شد.

وی اضافه کرد: در عرصه مدرسه‎سازی نیز امروز حضور بانوان را شاهدیم و مطمئن هستیم با ورود زنان به این عرصه شاهد افزایش خیرین خواهیم بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز گفت: زنان خیر مدرسه‎ساز با حضور خود در این عرصه زمینه جذب دیگران را نیز فراهم می‎کنند.

زهرا عرفان افزود: زنان نیمی از جمعیت جامعه‎اند که با حضور خود زمینه حضور نیم دیگر جامعه را نیز فراهم می‎کنند و در طول 33 سال از عمر انقلاب تاکنون شاهد حضور فعال زنان در بخش‎های مختلف بوده‎ایم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول