اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر:

35 نفر به خیرین مدرسه‌ساز بوشهر اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: تعداد 35 نفر در استان بوشهر به جامعه خیرین مدرسه ساز اضافه شده است.

35 نفر به خیرین مدرسه‌ساز بوشهر اضافه شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا ایرج‌زاده صبح امروز در دومین همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های دشتی و تنگستان و مناطق کاکی و دلوار که در تالار شهید شهریاری خورموج برگزار شد،‌ افزود: 408 خیر مدرسه‌ساز در استان بوشهر هستند که 265 نفر آن حقیقی و 143 نفر آن حقوقی هستند.

ایرج‌زاده یادآور شد: در جشنواره دوازدهم خیرین مدرسه‌ساز 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و در جشنواره سیزدهم هشت میلیارد تومان توسط خیرین کمک شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهار واحد آموزشی در دو شهرستان دشتی و تنگستان احداث شده است که سه مدرسه در دشتی و یک مدرسه در تنگستان بوده است و شش فضای آموزشی و دو شهرستان دشتی و تنگستان در دست ساخت است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: اعتبار اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر در سال گذشته 400میلیارد ریال بود که از این میزان 260 میلیارد ریال اعتبار استانی و 140 میلیارد ریال ملی است.

ایرج زاده اضافه کرد: با این میزان اعتبار 35 پروژه آموزشی به تعداد  249 کلاس درس با زیربنای 48 هزار و 838 متر مربع اجرا و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی یادآور شد: در پروژه‌های مشارکتی در امر مدرسه سازی 50 درصد از هزینه‌های ساخت مدارس را نوسازی پرداخت می‌کند، ضمن اینکه تعهدات خیرین درسال 90 برای تکمیل مدارس و فضاهای آموزشی استان بوشهر در جشنواره سیزدهم حدود 81 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: دولت نیز درسال 90 برای تکمیل مدارس خیرین حدود 26 میلیارد ریال اعتبار گذاشته است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول