اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل:

خیرین اردبیلی 150 میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس ‌اردبیل گفت: در 13 جشنواره برگزار‌ شده خیرین مدرسه‌ساز در استان ‌150 میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی در اردبیل انجام شد‌.

خیرین اردبیلی 150 میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اظهار داشت: در قالب این تعهدات 317 مدرسه با ظرفیت یک هزار و 320 کلاس درس احداث می‌شود که بخشی از آنها تا کنون به سرانجام رسیده و بخش دیگر نیز در دست اقدام است.

وی از احداث دو واحد آموزشی شبانه‌روزی، پنج باب نماز‌خانه، دو باب کتابخانه، دو باب آزمایشگاه و کارگاه فنی و حرفه‌ای توسط خیرین نیکوکار استان و خارج از استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سه جشنواره بانوان خیر نیز در این استان برگزار شده که هدف آن جذب و جلب بانوان خیر و نیکوکار درون و برون استانی بوده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به تناسب جمعیت دانش‌آموزی شهرهای مختلف مدارس خیرین در حال احداث است به طوری که بیشترین این مدارس در اردبیل و به ترتیب در شهرهای مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال خیرین بیشترین تعهد خود را برای مدرسه‌سازی انجام داده‌اند.

وحدتی‌پور افزود: امسال در نحوه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تغییراتی ایجاد شده است.

وی گفت: این جشنواره‌ها در مناطق مختلف استان با محوریت جذب و هدایت خیرین مدرسه‌ساز برای رفع معضلات آموزشی به ویژه تجهیز مدارس به دستگاه‌های رایانه‌ای و هوشمند برای استفاده بهتر دانش‌آموزان از سیستم نرم‌افزاری به روز متمرکز می‌شود.

‌عضو شورای اداری استان اردبیل از مرحوم حسنعلی علیپور به عنوان بزرگ خیر مدرسه‌ساز ایران یاد کرد و اظهار داشت: در تمام مراحل جشنواره و حتی در کارهای اداری باید از ایشان الگوبرداری کنیم.

وحدتی‌پور گفت: این خیر با اهدای تمام اموال خود در راه مدرسه‌سازی این عمل معنوی را به سایر خیرین مدرسه‌ساز هدیه کرده و باید نام او در تاریخ جاودانه بماند.

وی در پایان سخنان خود خواستار حضور فعال و حداکثری بانوان در جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز استان شد.‌

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول