اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز:

خیرین مدرسه‌ساز کشور 1084 میلیارد تومان هزینه کردند

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز ‌گفت: در سال جاری خیرین مدرسه‌ساز کشور هزار و 84 میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی هزینه کردند.

خیرین مدرسه‌ساز کشور 1084 میلیارد تومان هزینه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد‌رضا حافظی ‌در نشست اعضای مجمع خیرین دانشگاه‌ساز کشور در دانشگاه تفرش اظهار کرد: این رقم بیش از دو برابر اعتبارات دولت در امر مدرسه‌سازی در کشور بوده است که نشان از پیشی‌گرفتن نیکوکاران از دولت دارد.
وی با بیان اینکه در 13 سال قبل در کشور برخی از مدارس چهار نوبته بودند، اضافه کرد: نیکوکاران تصمیم‌ گرفتند همانند دوران دفاع مقدس، جهادگرانه وارد عرصه علم و دانش و ساخت و ساز مدارس شوند و این معضل بزرگ را برطرف کنند چرا که هر کشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در همه ابعاد موفقیت خواهد داشت.
سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش با وجود محرومیت‌های فراوان ظرفیتی فوق‌العاده برای رشد و توسعه و تبدیل شدن به دانشگاه جامع و مادر را دارد.
احمد‌رضا ربانی افزود: ایجاد دانشگاه قرآن و علوم حدیث در مهر ماه سال جاری، ایجاد رشته‌های بومی متناسب با شرایط منطقه مانند رشته مهندسی معدن، هوا فضا و کامپیوتر و پیوستن به جمع 10 دانشگاه برتر دارای سیستم ابر رایانه از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه در راه رسیدن به قله‌های علم و فناوری و تبدیل شدن به دانشگاه جامع و مادر است.
وی تصریح کرد: ایجاد خوابگاه‌های دانشجویی، احداث مرکز بهداشت و تکمیل پروژه‌‌های نیمه تمام از جمله سالن ورزشی از مهم‌ترین نیازهای این دانشگاه است که همت و کمک خیرین را می‌طلبد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: تقرب به درگاه خداوند مهم‌ترین پاداش خیرین در راه خدمت به مردم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جواد موسوی افزود: دانشگاه محل کسب علم است و تلاش خیرین در ایجاد مکان‌های خیریه در دانشگاه مغفرت الهی و شریک شدن در ثواب کسب علم توسط دانشجویان را به همراه دارد.
فرماندار شهرستان تفرش نیز در ادامه این نشست گفت: عمل خیر نیکوکاران و خیرین دانشگاه‌ساز یک کار جهادی و انقلابی است.
اصغر عالیخانی اظهار کرد: توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان تفرش مهم‌ترین اولویت فرمانداری این شهرستان است که با توجه به شأن علمی این منطقه دنبال می‌شود.
تقدیر از خیرین دانشگاه تفرش افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) دانشگاه و بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی این نشست بود.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول