اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پارس‌‌آباد خبر داد

برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ‌پارس‌‌آباد از برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان خبر داد.

برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حبیب‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: چهار سال متوالی است این جشنواره در شهرستان پارس‌آباد به همت خیرین برگزار می‌شود و امسال پنجمین جشنواره را در 20 اردیبهشت برگزار و به نتایج این جشنواره امیدوار هستیم.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز بانیان نیک‌بخت گسترش آموزش در سطح کشور هستند، تصریح کرد: با نیت این خیران ما هیچ بازمانده از تحصیلی را به دلیل نبود فضاهای آموزشی شاهد نیستیم و همه دانش‌آموزان ما از امکانات آموزشی در مدارس بهره‌مند هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌‌آباد فعالیت بازسازی و تجهیز مدارس استان را نیز قابل تقدیر اعلام کرد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز سهم بزرگی در گسترش و توسعه فضاهای آموزشی دارند.

حبیب‌پور با اشاره به عملکرد و فعالیت خوب انجمن اولیا و مربیان پارس‌آباد یادآور شد: انجمن اولیا و مربیان این شهرستان در سال تحصیلی 91-90، بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده در جایگاه نخست استان قرار گرفت.

این مسئول از آغاز عملیات اجرای احداث استخر آموزشی شنا با 2 میلیارد ریال اعتبار اولیه در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: پارس‌آباد به لحاظ رشد جمعیت دانش‌آموزی و کمبود فضاهای آموزشی نیازمند توجه بیشتر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌‌آباد خواستار نظارت و برخورد جدی با دست‌فروشان جوار مدارس این منطقه مرزی شد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز از برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز پارس‌آباد در بیستم اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس آباد نیز در این جلسه اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری در بین مناطق و نواحی مختلف استان اردبیل موفق به کسب مقام اول شد.

ولی کریمی خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش سهم به سزایی در ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی دارند.

وی اجرای سند تحول بنیادین را از مطالبات مقام عظمای ولایت و نیاز جدی جامعه دانست و افزود: با اجرای دقیق و کامل این سند شاهد وقوع انقلابی عظیم در حوزه تعلیم و تربیت خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد کمبود فضای آموزشی را از مشکلات جدی این منطقه عنوان کرد و بیان داشت: برای استقرار نظام آموزشی 3-3-6، در سال تحصیلی آینده به حداقل 22 کلاس درس ضمیمه در این شهرستان نیاز است.

کریمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مدارس شبانه روزی "برهان" و "مالک اشتراولتان" این شهرستان با 22 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سوم خرداد سال جاری افتتاح می شوند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول