اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 اردیبهشت ماه

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در ساوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه از برگزاری ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در ساوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی عبدالله سالمی گفت: ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با عنوان یار دیار امروز،‌ یادگار ماندگار فردا 25 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ساوه هم اکنون بالغ بر 380 خیر مدرس‌ساز دارد که به مدد و کمک آنها بخش اعظم مشکل آموزش و پرورش ساوه در زمینه فضاهای آموزشی مرتفع شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه بیان داشت: به زودی دو باب واحد آموزشی 12 کلاسه در مقطع متوسطه و نیز یک آموزشگاه راهنمایی در زمینی به مساحت 4 هزار و 80 مترمربع و زیربنای 3 هزار و 500 متر و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان،‌ توسط محمدباقر صدوقی خیر ساوه‌ای ظرف مدت 6 ماه احداث خواهد شد.

سالمی همچنین از احداث یک باب واحد آموزشی 12 کلاسه در شهرک علوی توسط رجبی دیگر خیر این شهرستان خبر داد و گفت: هزینه این واحد آموزشی نیز بالغ بر 800 میلیون تومان است.

وی افزود: عملیات احداث یک مجتمع آموزشی دیگر شامل دو مدرسه 12 کلاسه نیز با مشارکت سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان نوسازی مدارس استان مرکزی در شهرک علوی از دهه مبارک فجر آغاز شده است.

به گفته وی روال اداری خرید ساختمان جدید پژوهش سرای دانش‌آموزی شهید اسدی نیز در حال انجام است که هزینه آن را خیرین برادران طهمورثی به میزان 250 میلیون تومان تقبل کرده‌اند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول