اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار بوشهر:

مشارکت خیرین مدرسه‌ساز هدفمند باشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: خیرین مدرسه‌ساز باید به صورت هدفمند و با برنامه وارد عرصه مدرسه‌سازی شوند.

مشارکت خیرین مدرسه‌ساز هدفمند باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: این امر سبب می‌شود علاوه بر ساماندهی فعالیت‌ها و مشارکت‌ها در این حوزه، کارها نیز با نظم و سرعت بیشتری انجام شود.
وی با اشاره به اجرای طرح شش کلاسه شدن مدارس از سال آینده در کشور تصریح کرد: این امر نباید موجب کاهش انگیزه در خیرین مدرسه‌ساز شود و مسئولان باید با حساسیت و دقت این مساله را دنبال کنند.
جهانبخش ابراز داشت: پیش از تعریف پروژه‌های متعدد برای مدرسه‌سازی باید اعتبارات در اختیار و میزان تعهدات خیرین مشخص شود و براساس آنچه از نظر مالی در توان داریم مدرسه بسازیم.
وی اضافه کرد: باید بگونه‌ای در این زمینه مدیریت کنیم که زمان بهره‌برداری از پروژه‌های تعریف شده طولانی نشود و در موعد مقرر و مورد نیاز مدارس مورد استفاده قرار گیرند.
استاندار بوشهر یادآور شد: اگر هدف ما در مدرسه‌سازی فقط جذب خیرین باشد بدون برنامه و هدف پیش می‌رویم و این امر موجب دفع خیرین می‌شود بنابراین جذب خیرین باید با برنامه و براساس اهداف تعریف و تعیین شده باشد.
جهانبخش با اشاره به اجرای طرح نهضت قرآنی در استان اضافه کرد: فقط با تشویقات مادی نمی‌توانیم به اهداف پیش‌بینی شده در این طرح دست یابیم و باید از مسائل مادی فراتر رفته و امتیازاتی که بتواند انگیزه‌های قوی در این زمینه در بین جامعه هدف ایجاد کند، در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: در این راستا تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی برای آنان که زیر پوشش طرح هستند ضروری است و اجرا و ارتقای این طرح باید با دقت انجام شود.
جهانبخش خاطرنشان کرد: تنها با انگیزه‌های مادی نمی توانیم این نهضت بزرگ مورد نظر مقام معظم رهبری را به نتیجه برسانیم و این نهضت که نهضت حفظ قرآن است باید قربت الی الله و فی سبیل الله باشد.
استاندار بوشهر متذکر شد: نمی‌شود افراد را فقط با انگیزه‌های مادی به مشارکت در این نهضت ترغیب کنیم و انگیزه‌ها باید الهی باشد تا بتوانیم نهضت بزرگ حفظ قرآن را در استان اجرایی کنیم.
وی تاکید کرد: رویکرد این حرکت اسلامی است و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید اقدامی بزرگ، تاثیرگذار و ماندگار انجام دهیم که تراز انقلاب اسلامی را در عرصه بین‌المللی ارتقا دهد و جایگاه ایران اسلامی را در این عرصه تعالی بخشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول