اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز:

از خیرین مدرسه‎ساز آزادشهر تجلیل شد

خبرگزاری فارس: چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز آزادشهر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد و از خیرین مدرسه‎ساز این شهرستان تجلیل شد.

از خیرین مدرسه‎ساز آزادشهر تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان این مراسم بعد از ظهر امروز در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر و با حضور خدامراد مبینی رئیس گروه فناوری و اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور، محمدحسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و مسئولان شهرستان آزادشهر برگزار شد و از خیرین مدرسه‎ساز شهرستان تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تقدیر از حضور مهمانان حاضر در مراسم نقش تاثیرگذار مجمع خیرین مدرسه‎ساز استان و شهرستان را در ساخت و سازهای مدارس شهرستان بسیار خوب و مثبت قلمداد کرد و با اشاره به بخشی از فعالیت‎های انجام شده در یک ساله اخیر در حوزه مدرسه‎سازی و نوسازی مدارس گفت: همه آنهایی که توان مالی دارند در این امر خیر سهیم باشند.

یعقوب کوهساریان اظهار داشت: در چند ساله اخیر گروهی از همکاران فرهنگی و حتی دانش‌آموزان هم در امر مدرسه‎سازی شریک بوده‎اند و با اهدای کمک‎های نقدی خود به مجمع خیرین مدرسه‎ساز شهرستان در بحث مدرسه‎سازی سهم داشته و فرهنگ‎سازی کرده‎اند.

اضافه می‎شود در این مراسم یاد و خاطره مرحوم مسعود نعیمی و عذرا ثالثی خیرین مدرسه‎ساز گرامی داشته شد و از خیرین مدرسه‎ساز عبدالرضا سعیدی، منصور یازرلو، افسر کورنگی، همت حسین‎زاده، محمد فروتن، بهرام حسینی، امام‎قلی رجبلو، داوود رضایی، سید رمضان حسینی، محمد قجری، آرش وجدانی، حسین برزگر، جلال حکیمی، بنیاد 15 خرداد، اهالی روستای سیدآباد و گروهی از فرهنگیان و دانش‎آموزان خیر تجلیل شد.

برگزاری نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای دانش‌آموزی، پخت غذاهای محلی برای استفاده مهمانان، اجرای سرود توسط گروه سرود دانش‎آموزان، اجرای نمایش توسط گروه نمایش ترنم و قرائت مقاله در ارتباط با نقش خیرین در آموزش و پرورش توسط خیر دانش‎آموز کبری کهساری از دیگر بخش‎های این جشنواره یک روزه بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول