اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری خراسان‌شمالی خبر داد

اعزام 19 هنرمند خراسان‌شمالی به جشنواره آثار و تولیدات

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری خراسان‌شمالی گفت: 19 هنرمند حوزه هنری خراسان‌شمالی به جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی در کرمانشاه می‌روند.

اعزام 19 هنرمند خراسان‌شمالی به جشنواره آثار و تولیدات

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌شمالی، میثم مرادی‌بیناباج اظهار داشت: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی به منظور شکوفایی هرچه بیشتر تولیدات استان‌ها در هشت بخش برگزار می‌شود.

وی تازه‌های نشر، رسانه‌های دیجیتال، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، نمایشی، ادبیات، موسیقی و مطالعات و فرهنگ پایداری را از بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: حوزه هنری خراسان‌شمالی با ارسال 118 اثر در هشت بخش این جشنواره، شرکت کرده است.

مرادی‌بیناباج گفت: نمایش "در پرتو خورشید" که از تولیدات دفتر هنرهای نمایشی این حوزه است، جزو سه نمایش برتر صحنه‌ای در بخش بزرگ‌سال این جشنواره منتخب شده است.

وی تصریح کرد: 18 هنرمند نمایش "در پرتو خورشید" برای اجرا در جشنواره و نیز یک هنرمند پیشکسوت استان به همراه مسئولان دفاتر هنری این حوزه در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

خبر دیگری نیز حاکی است، کارتونیست حوزه هنری خراسان‌شمالی در لیست منتخبان جشنواره بین‌المللی کارتون بورس قرار گرفت

نام عباس ناصری کارتونیست بین‌المللی حوزه هنری این استان در بین افراد منتخب جشنواره بورس و سرمایه‌گذاری دیده می‌شود.

این جشنواره که به همت شرکت بورس ایران برگزار شده است شامل سه جایزه نقدی و 10 جایزه ویژه است که نفرات جوایز ویژه و نقدی آن 19 اردیبهشت هم‌زمان با روز بانکداری از بین 13 اثر مشخص می‌شوند.

به گزارش فارس، در مجموع 125 اثری که به نمایشگاه و چاپ کتاب راه پیدا کرده 13 اثر منتخب شده که در آن میان اثر عباس ناصری، مدرس ورک‌شاپ کاریکاتور حوزه هنری خراسان‌شمالی نیز به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول