اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی:

شهید مطهری با تمام وجود در خدمت دین بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به شخصیت شهید مطهری گفت: شهید مطهری با تمام وجود در خدمت دین، امام و ولایت بود.

شهید مطهری با تمام وجود در خدمت دین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی صبح امروز در گردهمایی مربیان، هادیان سیاسی و سرگروه‌های نمونه شجره طیبه صالحین شهرستان بیرجند با اشاره به شخصیت شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری به‌عنوان متفکری در تمام عرصه‌های مختلف علمی به زیبایی درخشیده است.

وی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا در حفظ فرهنگ جامعه اسلامی تأثیرگذار باشیم و بدانیم که اندیشه شهید مطهری برگرفته از تفکر اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهید مطهری با تمام وجود در خدمت دین، امام(ره) و ولایت بود، تصریح کرد: بیداری اسلامی امروز در تفکر و اندیشه شهید مطهری نمایان بود.

نوفرستی افزود: مربیان سپاه و آموزش و پرورش باید از تفکرات بالای شهید مطهری در آموزش‌های خود بهره گیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیرجند نیز در این مراسم بر کسب اطلاعات و پژوهش در زمینه آموزشی از سوی مربیان، معلمان و سرگروه‌های حلقه صالحین در افزایش آگاهی جوانان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین توکلی بر لزوم تبیین مبانی اسلام برای نسل جوان در حلقه‌های صالحین تصریح کرد و افزود: چرا که امروز جوانان ما تشنه بیان حقایق اسلامی هستند.

در این مراسم از 15 نفر از مربیان عقیدتی سیاسی، سرگروه‌های نمونه شجره طیبه صالحین و فرماندهان نمونه واحدهای مقاومت دانش‌آموزی بیرجند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول