اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم گرامیداشت روز معلم

بی‌توجهی به اندیشه شهید مطهری در مراسم روز معلم

خبرگزاری فارس: متأسفانه در برخی از مؤسسات آموزش عالی کشور با نام شهید مطهری که نماد معنویت، انسانیت و اخلاق است، به اشاعه بداخلاقی و منکرات پرداخته شده و شأن و منزلت مقام شامخ معلم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

بی‌توجهی به اندیشه شهید مطهری در مراسم روز معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غزالی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز معلم در این مؤسسه برگزار شد، اظهار کرد: مؤسسه آموزش عالی غزالی از نظر امکانات رفاهی، تحصیلی و اساتید در استان قزوین نمونه است.  

منوچهر نیک‌نام با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در دانشگاه تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و مناسب با توجه به اهداف آموزش عالی کشور از وظایف مهم اساتید و مسئولان دانشگاه است و این مهم مأموریتی است که از سوی وزارت محترم علوم و فناوری به مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ابلاغ شده است. 

وی ادامه داد: برای توسعه این مرکز و امکانات درسی و رفاهی برای دانشجویان تلاش‌های بسیاری شکل گرفته است که از آن جمله می‌توان به توسعه فضای آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، فضای مربوط به سایت، فضای مرتبط با اتاق اساتید و ... در سطح دانشگاه نام برد.

نیک‌نام به رشد چشم‌گیر دانشجویان این دانشگاه و امتیاز آوردن اساتید در زمینه مقالات اشاره کرد و گفت: از نکات مهم رشد و پیشرفت دانشجویان مؤسسه غزالی این است که تعداد 50 نفر از دانشجویان به دوره کارشناسی ارشد راه یافتند که این یکی از افتخارات مهم این دانشگاه است.

وی افزود: همچنین تعدادی از اساتید این مؤسسه در موضوع مقاله نیز در کشور صاحب رتبه‌های برتر شدند که این مهم نشان‌دهنده سطح بالای این دانشگاه است.

این مسئول به پروژه‌ها و برنامه‌های مهم این دانشگاه در سال 90 اشاره و تصریح کرد: در سال 90 برنامه توسعه فضای آموزشی دانشگاه تا 3 هزار متر مربع توسعه یافت و همچنین حجم کتاب‌ها در اواخر سال 90 افزایش پیدا کرد و با این روند تمام امکانات برای برگزاری کلاس‌ها از نظر آموزشی کاملاً مهیا شده است.

نیک‌نام در رابطه با برنامه‌های سال 91 این دانشگاه خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی مانند جذب اعضای هیئت‌ علمی در دانشگاه، تقویت واحد پژوهشی دانشگاه، بالا بردن کیفیت آموزشی، ایجاد کارگروه اینترنتی به عنوان امنیت اطلاعات در وب و کلاس‌های آموزشی کنفرانس بازاریابی با حضور اساتید و متخصصان در طول سال جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به نظم و انضباط دانشجویان که وابسته به تلاش و زحمت چشم‌گیر مدیریت حراست مؤسسه است، عنوان کرد: مدیریت حراست مؤسسه آموزش عالی غزالی از نظر ارتباط با دانشجویان و شیوه جذب و فرهنگ‌سازی در بین آنها نمونه است زیرا مدیریت حراست دانشگاه غیرانتفاعی غزالی در کشور رتبه نخست را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار شده بود، متأسفانه بر خلاف صحبت‌های رئیس این مؤسسه در خصوص رعایت نظم و انضباط و رتبه نخست حراست این مؤسسه در سطح کشور، اختلاط دختر و پسر و به کار بردن موسیقی‌های لهو و لعب، منزلت و جایگاه شهید مطهری را در این محیط علمی زیر سؤال برد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول