اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

تالیفات مطهری آموزش دشمن‌شناسی به نسل جوان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعه تالیفات وکتاب‌های شهید مطهری بهترین آموزش دشمن‌شناسی به نسل جوان است.

تالیفات مطهری آموزش دشمن‌شناسی به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج عصر امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی این استان در بسیج دانشجویی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: علامه شهید مرتضی مطهری از اساتیدی بود که دشمن را به خوبی می‌شناخت و با قلم و بیان شیوا و رسای خود در هدایت افکار عمومی نقش مهمی داشت.

وی افزود: این دانشمند فرزانه تالیفات فراوانی را از خود به جای گذاشت که چراغ راه آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان است.

بسیج در ادامه بر ضرورت مطالعه دقیق کتاب‌های شهید مطهری تاکید کرد و گفت: مربیان عقیدتی سپاه با مطالعه دقیق کتاب‌های این دانشمند فرزانه می‌توانند به خوبی دشمن‌شناسی را به مخاطبین خود آموزش دهند.

این استاد دانشگاه شهرکرد، جامعیت شهید مطهری بر مبانی دینی و اسلامی و علوم روز را از مهمترین ویژگی‌های شهید مطهری عنوان و تصریح کرد: مهندسی فرهنگی از جمله عوامل اثر‌گذار در جامعه است که در همین راستا با بهره‌گیری از اندیشه‌های شهید مطهری می‌توان در نهادینه کردن تفکر بسیجی نقش مهمی ایفا کرد.

بسیج با بیان اینکه خدمات شهید مطهری به جامعه ایران پایدار و همیشگی است، خاطرنشان کرد: شهید مطهری با مجاهدت و تلاشی که از خود نشان داد بسیاری از انحرافات و شبهات جامعه اسلامی را از بین برد و نقش مهمی در هدایت افراد ایفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با الگوگیری از شهید مطهری و با کسب علم همراه با معرفت می‎توان قله‌های سعادت را یکی پس از دیگری طی کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول