اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

زنگ مقاومت در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد زنگ مقاومت در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود.

زنگ مقاومت در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر برنامه‌های مختلفی در استان زنجان از سوی سپاه انصار المهدی(عج) استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در استان زنجان از برگزاری محفل خاطره‌گویی با موضوع آزادسازی خرمشهر در شهرستان‌های استان زنجان خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدا از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود، تصریح کرد: همزمان با چهارم خرداد ماه سال جاری مزار شهدای استان در شهرهای مختلف غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه‌های مقاومت بسیج و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در محافل عمومی و مساجد استان را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: برگزاری ایستگاه نقاشی در چند نقطه استان زنجان و نشست‌های سیاسی با عنوان عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به برگزاری تئاتر خیابانی در سطح شهرهای استان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای گمنام در تپه نور شهدای زنجان و رژه موتوری در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس در مساجد و کانون‌های سپاه استان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس و اجرای کوهپیمایی توسط بسیجیان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نصب تصاویر شهدا و نمایی از عملیات بیت‌المقدس و نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان زنجان یادآور شد: دیدار با جانبازان و برگزاری جشن سوم خرداد از دیگر برنامه‌های سپاه استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول