اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

امروزه تجربیات دفاع مقدس ایران در دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: توأم شدن قدرت ایمان با تکنولوژی، ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس، کارنامه‏ای درخشان از خود به جای گذاشت که امروز در دانشگاه‌های نظامی دنیا بسیاری از تجربیات دوران دفاع مقدس تدریس می‌شود.

امروزه تجربیات دفاع مقدس ایران در دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر بعدازظهر امروز در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایثار جان حراست و پاسداری کردند.

وی افزود: توطئه‌هایی که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ برای متزلزل کردن این انقلاب طراحی کرده بود نیازمند قدرتی الهی و پولادین بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از مردم عزیز، م‍ؤمن و فداکار به رسالت خود عمل کرد و در عرصه‌های مختلف درس فراموش نشدنی به دشمنان داد.

پوراکبر گفت: توأم شدن قدرت ایمان با تکنولوژی، ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس، کارنامه‏ای درخشان از خود به جای گذاشت که امروز در دانشگاه‌های نظامی دنیا بسیاری از تجربیات دوران دفاع مقدس تدریس می‌شود.

امام جمعه فارسان اضافه کرد: پاسداران، بسیجیان و قوای مسلح ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا(س) با تبعیت از ولایت در عرصه‌های مختلف وارد شدند و علاوه بر امیدواری برای دوستان انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: پاسداران کسانی هستند که با هوای نفس خود مبارزه می‌کنند تا بتوانند به وظیفه اصلی خودشان که دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های والای این انقلاب است عمل کنند و ما باید شکرگزار این نعمت پاسداری که خداوند به ما عنایت کرده است، باشیم.

پوراکبر در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: مبارزه با هوای نفس بالاتر از جنگ با دشمنان بیرونی وخارجی است و به همین دلیل مبارزه با نفس را جهاد اکبر نامیده‌اند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: خلق انسان توسط خداوند منان برای رسیدن به تکامل است و این تکامل انسانیت حد و مرزی ندارد تا اینکه به مقام قرب الهی برسد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول