اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

حضور رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمندگان زنجانی در 19 عملیات آبی، خاکی و کوهستانی و 27 عملیات پدافندی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

حضور رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران دفاع مقدس

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور اصلی نیروی انسانی بوده و انسان‌های شجاع، مخلص، پرتلاش و مطیع امر ولایت در این نیرو فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدابیر امام خمینی(ره) شکل گرفت، خاطرنشان کرد: ولایی بودن نیروهای سپاه از دلایل موفقیت این نیرو محسوب می‌شود.

*نیروهای سپاه، نیروهایی ولایی و فداکار هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های چشم‌گیر سپاه در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، سپاه با استفاده از نیروهای با ایمان، فداکار و ولایت مدار در راستای مقابله با تهاجم دشمنان به کشور اقدامات لازم را انجام داد.

وی با بیان اینکه سپاه استان زنجان نیز در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در راستای برقراری امنیت در تشکیل شد، خاطرنشان کرد: نقش رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

سردار کرمی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه استان زنجان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه کردستان حضور چشم‌گیر داشتند، افزود: بخش عظیمی از نیروهای زنجانی در راستای مبارزه با منافقان و دژخیمان در منطقه کردستان حضور داشته و افتخارات زیادی را کسب کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای زنجانی نیز در 19 عملیات آبی، خاکی و کوهستانی در دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند، یادآور شد: در 27 عملیات پدافندی نیز این نیروها ضربات سنگینی را به دشمنان وارد کردند.

*نقش رزمندگان زنجانی در دوران دفاع قدس مثال‌زدنی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل نقش تأثیرگذار رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس، مقام معظم رهبری شهر زنجان را به عنوان شهر غواصان دریادل نام‌گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: باید یاد و خاطره شهدای گران‌قدر را گرامیداشت.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای خود برنامه‌ریزی مناسبی دارد، خاطرنشان کرد:‌ با هدایت امام خمینی(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری به عنوان بازوی قدرتمند نظام و سرباز ولایت محسوب می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدامات لازم را انجام داده است، تصریح کرد: سپاه در حوزه جنگ نرم نیز اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول