اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت شهید شیرودی

مازندرانی‌ها در صحنه دفاع مقدس خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد شهادت شهید شیرودی گفت: مازندرانی‌ها در صحنه دفاع مقدس خوش درخشیدند.

مازندرانی‌ها در صحنه دفاع مقدس خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت شهید علی‌اکبر شیرودی اظهار داشت: دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس یک بوستانی پر از گل و ریجان و درختانی تناور و سرو قامت از همه نقاط ایران اسلامی است.

در این پیام تصریح شد: خطه ولایت‌مدار مازندران قطعه درخشانی از جغرافیای وسیع میهن عزیز ایران اسلامی است که مردمانش در صحنه پیکار و آزمون حماسه ماندگار دفاع مقدس خوش درخشیدند.

در ادامه پیام خاطرنشان شد: خاطره مجاهدت و جانفشانی‌های مخلصانه رادمردانی چون شهیدان کشوری، شیرودی، خلعتبری و حسن قاسمی در هنگامه جنگ تحمیلی با انجام پروازهای حماسه‌آفرین و رشادت‌هایشان تا همیشه تاریخ موجب مباهات و افتخار ایران اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه این پیام بیان داشت: در کنار نام سرداران، رزمندگان و پاکبازان غیور مازندران در عرصه پیکار هشت سال جنگ تحمیلی، نام خلبان تیزپرواز آسمان ایران اسلامی امیر سرلشکر خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی بر تارک صحیفه دفاع مقدس چون خورشید درخشان ساطع است.

وی در ادامه پیام تاکید کرد: شیرودی، شیرمرد قهرمانی بود که با اطاعت از ولی فقیه زمان خود در صحنه‌های انقلاب اسلامی و مرزهای زمینی و هوایی سرزمینش در برابر تهاجم دشمن بعثی با سیمرغ آهنین بال خود با تمام توان و آخرین قطره خونش رزمید و سرانجام مثل سرور و مولایش امام حسین(ع) شهید شد و با شهادتش دین خود را به اسلام و مردمان سرزمین خود ادا کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامش خطاب به مردم مازندران گفت: اقتدار ایران اسلامی که امروز به برکت خون شهیدان در دنیا عزت یافت مدیون دلیرمردانی مثل شیرودی، کشوری، خلعتبری، حاج حسین بصیر، محمدحسین طوسی، حمیدرضا نوبخت، علیرضا بلباسی و هزار رزمنده، جانباز و آزاده است و شهیدان یادگاران ایام عزت، شرف، مردانگی و شور عاشقانه در میادین دشوار و هنگامه‌های طاقت‌فرسای رویارویی با دشمن هستند.

وی در پایان این پیام اظهار امیدواری کرد: همه ما به عنوان ادامه‌دهندگان راه با برکت شهدا و به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موجبات اعتلای ایران اسلامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول